سلامتی اونایی که غم داشتن ولی غمخوار نداشتن

خرید بک لینک
وقتی هیشکی رو نداشته باشی که اشک هاتو پاک کنه...

کم کم یاد میگیری بغض کنی ولی گریه نکنی...

گریه هاتو میریزی تو خودت...

درداتو میریزی تو دلت...

چون میدونی که فقط خودتی و خودت...:(((

بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......

ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32

صفحه بندی