کم کم یاد میگیری بغض کنی ولی گریه نکنی...
گریه هاتو میریزی تو خودت...
درداتو میریزی تو دلت...
چون میدونی که فقط خودتی و خودت...:(((
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85