چرااااااااااااااااااااااااااا.....

خرید بک لینک

تو این دنیای به این بزرگی...

بین اینهمه آدمی که تو دنیاست...

چطور این حجم از تنهایی نصیب من شده...

ینی بین اینهمه آدم یه نفر نیس منو بفهمه و منم بفهممش؟؟؟

چرا واقعا؟چرا؟؟؟؟؟

بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......

ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 2:48

صفحه بندی