تو این دنیای به این بزرگی...
بین اینهمه آدمی که تو دنیاست...
چطور این حجم از تنهایی نصیب من شده...
ینی بین اینهمه آدم یه نفر نیس منو بفهمه و منم بفهممش؟؟؟
چرا واقعا؟چرا؟؟؟؟؟
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71