... بی حاشیه ... بی تعارف ...

خرید بک لینک

حق بدهیم !
یک وقت هایی آدم ها حوصله ی خودشان را هم ندارند ...
نباید توقعی داشت ،
وگرنه دیوارِ حرمت ها فرو می ریزد ...
کاری به کارِ بی حوصلگیِ آدم ها نداشته باشیم ،
بابتِ حالِ بدشان توضیح نخواهیم ...
هر آدمی حق دارد گاهی از قوی بودن انصراف دهد ،
خلوتی بی واسطه بخواهد ،
جایی که خبری از هیاهویِ هیچ بشری نباشد ،
جایی که در سکوت و تنهایی بنشیند و خودش را پیدا کند !
صبرِ آدم ها که لبریز شد ؛
نسبت به همه چیز ، بی حس می شوند ،
دنبالِ غارِ ساکتِ تنهاییِشان می گردند ...
آدم است دیگر !
یک وقت هایی کم می آورد ...
کم آوردنِ آدم ها را جدی بگیریم ،
درک کنیم ،
دورتر بایستیم ،
گاهی همین به حالِ خود رها کردن ؛
همین سکوت و حق دادن ؛
بهترین حالتِ دوست داشتن است ...

#نرگس_صرافیان_طوفان

بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......

ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 12:38

صفحه بندی