گفتگوی من با خودم ...

خرید بک لینک
+ سلام.

_ سلام

+ میدونی من کیم؟

_ نه .

+ من خودتم دیگه ... من توام .

_ خودم کیه؟

+ ینی میخوای بگی خودتو نمیشناسی؟

_ نه.باید بشناسم؟

+ باورم نمیشه . چطور ممکنه خودتو یادت نیاد؟!

_ فک کنم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی .

+ ینی چی؟ ینی من تو رو با خودت اشتباه گرفتم؟

_ نمیدونم ... شاید ...

+ خیلی مسخره است...هه!

_ شاید اینطور بنظر میرسه.

+ اصلا نمیفهممت.

_ حق داری .

+ منظورت چیه؟

_ گاهی واقعیت اینطور هست...همینقدر مسخره...همینقدر باورنکردنی.

+ عجب!

_ .... :/

بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......

ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32

صفحه بندی