_ سلام
+ میدونی من کیم؟
_ نه .
+ من خودتم دیگه ... من توام .
_ خودم کیه؟
+ ینی میخوای بگی خودتو نمیشناسی؟
_ نه.باید بشناسم؟
+ باورم نمیشه . چطور ممکنه خودتو یادت نیاد؟!
_ فک کنم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی .
+ ینی چی؟ ینی من تو رو با خودت اشتباه گرفتم؟
_ نمیدونم ... شاید ...
+ خیلی مسخره است...هه!
_ شاید اینطور بنظر میرسه.
+ اصلا نمیفهممت.
_ حق داری .
+ منظورت چیه؟
_ گاهی واقعیت اینطور هست...همینقدر مسخره...همینقدر باورنکردنی.
+ عجب!
_ .... :/
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......
ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82