و تمام دردهای قلبم را توی شعرهایم می ریزم و
آن را تقدیم همه قلب های شکسته و خسته میکنم
یک روز شاعر میشوم
و تمام درد نبودنت را واژه به واژه فریاد میکشم
و تمام فریادهای پنهانم را کتاب میکنم
کتابی از جنس تو
کتابی از جنس من
کتابی از جنس ناگفته ها
کتابی از جنس نبودن ها
از جنس آه...از جنس درد ... از جنس اشک...
کتابی از جنس نرسیدن ها
یک روز شاعر میشوم
و تو را شاعرانه می سرایم...
تو را عاشقانه می سرایم...
تو را با تمام اندوه سال های دور از تو می سرایم...
یک روز شاعر میشوم
مثل همه شاعرها...ولی ...
آه...یادم نبود... تو شعر نمیخوانی ...
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......
ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88