دلت میخواد یکی باشه که تپش قلبش فقط با حضور تو بره بالا
یکی که خودش رو پیشت گم کنه...لکنت بگیره...رنگش بپره...
یکی که نگه ولی بفهمی که خیلی،دوست داره
یه وقتایی جای این یه نفر خیلی خالیه تو زندگیامون.
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86